Генериране на интерес чрез Email, телефон и събития на живо
Научи работещи техники, чрез които ще имаш резултат още от първото телефонно обаждане. Придобий умения за писане на целенасочени и конвертиращи имейли и се научи как да използваш събитията на живо за осъществяване на бизнес продажби.
Цели на курса
- Кои са различните видове подходи в продажбите и как да се изпълняват
- Как да продаваме през имейла като канал за продажби
- Как да използваме събитията на живо за бизнес продажби
- Как да използваме телефонa като канал за продажби
- Методи и подходи в успешното квалифициране на потенциални клиенти
Информация за курса
Курсът е съставен от Видео Уроци
Структурирани видео уроци, разпределени в последователни лекции, които да гледаш в удобно за теб време и място. Всички лекции се отключват в 12:00ч на обяд - в определената дата за начало на курса.
Изпит и Сертификат
*Индивидуалните курсове извън програмата на SalesPRO, включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.
*Полагането на изпит е по желание на участника.
*Изпитът се полага след официалната дата за край на курса.
*Участникът може да се яви на изпит САМО веднъж. Няма възможност за поправка.
Неограничен достъп до 30.12.2022г.
Всеки участник, закупил индивидуален курс от програмата, разполага с неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в РАМКИТЕ на провеждането на SalesPRO.
Лекциите ще са отворени за гледане до 30.12.2022г, като след това достъпът до тях се СПИРА заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.
За Начинаещи
За начинаещи, които прохождат в сферата на продажбите и имат нужда от конкретни процеси, които да следват.
За Средно напреднали
За средно напреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече стратегии и тактики за привличане на нови клиенти.
ЛЕКЦИЯ #1
Роля и отговорности на търговския представител
Видео 1: Представяне на лектора
Видео 2: Структура и съдържание на курса
Видео 3: Ролята и мястото на търговския представител в организационната структура
Видео 4: Качества и умения на успешните търговски представители (SDR)
Видео 5: Цели и приоритети на работното място и измерители за успех
Видео 6: Рипортинг и примерен темплейт
Видео 7: Длъжностна характеристика на SDR/BDR и видове възнаграждения
Видео 8: Шапките, които носи един дигитален търговец всеки ден
Видео 9: Водене на първични обаждания/срещи. Как да квалифицираме потенциалните клиенти
ЛЕКЦИЯ #2
Тактики и подходи за генериране на интерес
Видео 1: Тактики и подходи при генерирането на интерес
Видео 2: Подход: Релевантност
Видео 3: Подход: Персонализация
Видео 4: Тактика: Откриване на разговора с висока добавена стойност
Видео 5: Тактика: Персонализирано съдържание на база целевата компания
Видео 6: Тактика: Базиране на тенденциите в индустрията
Видео 7: Тактика: Добри практики и примери за успешни клиенти
Видео 8: Тактика: Най-лошото, което може да стане
Видео 9: Видове възражения и как да се справяме с тях по начин, който води до разговор
ЛЕКЦИЯ #3
Как да генерираме интерес чрез имейл
Видео 1: Разликата между спам и търговски имейли
Видео 2: Статистики и тенденции, свързани с имейла като канал за продажби
Видео 3: Темата на имейла (Subject line): статистики и примери
Видео 4: Кога да изпращаме имейлите си като дни и часове на деня
Видео 5: Съдържанието на имейла - примери какво да правим и не
Видео 6: Последващи имейли - примери и добри практики
Видео 7: Видео в имейлите - статистики и добри практики
Видео 8: GDPR в имейл комуникацията
Видео 9: Опазване на домейн репутацията и доставяемостта на имейлите
Видео 10: Софтуери за имейл автоматизация
ЛЕКЦИЯ #4
Как да генерираме интерес чрез студени обаждания и СМС
Видео 1: Дефиниция на студените обаждания
Видео 2: Статистики и метрики при студените обаждания
Видео 3: Цели и елементи на студеното обаждане
Видео 4: Добри практики при студените обаждания
Видео 5: SMS като канал в търговския процес
Видео 6: Гласови съобщения
Видео 7: Примерен скрипт за студени обаждания
Видео 8: Как да работим с асистентите
Видео 9: Софтуери за студени обаждания
ЛЕКЦИЯ #5
Как да генерираме интерес чрез събития онлайн и на живо
Видео 1: Какво да правим преди събитието
Видео 2: Примерен каденс преди събитието
Видео 3: Какво да правим по време на събитието
Видео 4: Какво да правим след събитието
Бонус лекция (Лекция 6)
Как да генерираме интерес чрез събития онлайн и на живо
Видео 1: Как да обединим каналите в една последователна търговска кампания
Видео 2: Схема на търговския процес
Видео 3: Защо мултичанъл работи по-добре?
Видео 4: Резюме на Курс 3 - Генериране на интерес чрез имейл, телефон и събития
Мога ли да се запиша само за този курс, а не за цялата програма?
До 9 Януари 2022г. ще бъде отворено записването за цялостната програма SalesPRO, в която се включват 23 подробни онлайн курса.
След началото на програмата (10 януари), всички курсове ще бъдат отворени за външни участници, които ще трябва да заплатят индивидуална цена за участие във всеки отделен курс при неговото стартиране.
*Индивидуалните курсове извън програмата на SalesPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.
Какво съдържа този курс?
Курсът съдържа обучително съдържание за начинаещи и напреднали, което се провежда само онлайн в платформата на SalesPRO чрез предварително записани лекции (видео уроци) от лекторите, под формата на презентации и how-to видеа, които показват стъпка по стъпка как се практикува теорията в курса.
Съдържанието на лекциите ще обхване теория, терминология, методология и практически похвати за начинаещи, както и примери и анализи от практиката.
Ще се предаде теория, терминология, методология и практически похвати за напреднали, както и разглеждане на примери от практиката и преподаване на работещи стратегии, тествани от лектора в неговата практика.
Всяка лекция ще бъде разделена на малки видеа по конкретни теми, които ще бъдат подредени в определен ред (playlist), което дава възможност за по-фокусирано предаване на знания от страна на лектора, както и по-лесно консумиране на съдържанието от страна на участника.
Достъп до видеата има всеки, който участва в цялостната програма на SalesPRO или е закупил съответния единичен курс.
Докога ще имам достъп до лекциите в курса?
Всеки участник в цялостната програма или в индивидуален курс ще има неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа в рамките на провеждането на програмата SalesPRO.
Достъпът до лекциите ще бъде отворен до 30.12.2022г., като след това достъпът до тях се спира заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.
Всеки участник ще има възможност да поднови своето участие в цялостната програма с 50% отстъпка и ще получи достъп до обновените лекции и предстоящите нови курсове.
Борис Георгиев
Директор Иновации в продажбите, Out2Bound
Борис Георгиев е един от съоснователите на SalesPRО, както и на Out2Bound - агенция за продажби в ИТ сектора.
За последните 5 години компанията му е интервюирала над 1000 създатели на технологични компании и е работила с над 200 от тях в Европа, Скандинавия и Северна Америка. За заслугите си в сферата на бизнеса, е отличен с наградата на Forbes 30 под 30.
Като съ-основател Борис отговаря за иновациите в Out2Bound и подобряването на процесите на компанията. Ежедневно е ангажиран с проследяване на новостите в сферата на продажбите и с голям интерес споделя, че няма нищо по-вълнуващо от това постоянно да се учиш, тестваш наученото и в резултат на това - да помагаш на бизнесите в България да са по-добри.
Учил е в УНСС бизнес и икономика на човешките ресурси, Управление на ИТ Проекти в НБУ и Предприемачество в Канада. Обиколил е над 30 държави и като ментор в различни програми е работил с над 100 технологични стартъпи от Западна Европа.
В свободното си време Борис се занимава с кросфит и кара колело. Също така е любител на контактните спортове. Тази негова любов към спорта му е помогнала да свали от 143 до 97 кг за година и половина.
Цена: 300 лв.
- 8 часа продължителност
- Видео уроци онлайн
- За начинаещи и напреднали
- Презентации за сваляне
Цена:300 лв.
Запиши се