Подготовка и Пазарни Проучвания

Научи как да се отличиш сред тълпата от търговци, като използваш доказани методи за количествени и качествени пазарни проучвания и стратегии за фокусиране върху идеалния клиент, чрез които ще си в пъти по-ефективен!

Начало24.01.2022
Край06.02.2022

Цели на курса

Ако се запишеш в този курс, ще научиш:

- Какво е идеален профил на клиента и как се изработва
- Как се изграждат хипотези за стойност и 30 секундно представяне на бизнес
- Методи за извършване на количествени и качествени пазарни проучвания
- Що е то конкуренти и видове конкуренти
- Инструменти за количествено и качествено проучване на конкуренцията

Информация за курса

Курсът е съставен от Видео Уроци

Структурирани видео уроци, разпределени в последователни лекции, които да гледаш в удобно за теб време и място. Всички лекции се отключват в 12:00ч на обяд - в определената дата за начало на курса.

Изпит и Сертификат

*Индивидуалните курсове извън програмата на SalesPRO, включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.

*Полагането на изпит е по желание на участника.

*Изпитът се полага след официалната дата за край на курса.

*Участникът може да се яви на изпит САМО веднъж. Няма възможност за поправка.

Неограничен достъп до 30.12.2022г.

Всеки участник, закупил индивидуален курс от програмата, разполага с неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в РАМКИТЕ на провеждането на SalesPRO.

Лекциите ще са отворени за гледане до 30.12.2022г, като след това достъпът до тях се СПИРА заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.

За Начинаещи

За начинаещи, които прохождат в сферата на продажбите и имат нужда от конкретни процеси, които да следват.

За Средно напреднали

За средно напреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече стратегии и тактики за привличане на нови клиенти.

ЛЕКЦИЯ #1

Идеален профил на клиента и отделните персони в него



Видео 1: Представяне на лектора

Видео 2: Структура и съдържание на курса

Видео 3: Идеален клиентски профил: същност и дефиниция

Видео 4: Компоненти на идеалния клиентски профил

Видео 5: Пример за идеален клиентски профил (+downloadable template)

Видео 6: Въпросник и анализ на настоящите клиенти (+downloadable template)

ЛЕКЦИЯ #2

Изграждане на хипотези и 30-секундно представяне (Sales Pitch)



Видео 1: Същност на пазарната хипотеза, защо е важна и процес за изготвяне

Видео 2: 30-секундно представяне (Sales Pitch)

Видео 3: 14 думи, които да избягваме, когато подготвяме комуникацията си с клиенти

Видео 4: Седемте грехове на търговеца, когато създава и валидира своята търговска хипотеза

ЛЕКЦИЯ #3

Пазарни проучвания



Видео 1: Пазарни проучвания - количествен подход

Видео 2: Пазарни проучвания: качествен подход

Видео 3: SWOT анализ

Видео 4: Примерен SWOT анализ

Видео 5: Go-To-Market проучване и стратегия

Видео 6: Примерен анализ с 5-те сили на Портър + темплейт (Мерцедес)

Видео 7: Примерен SWOT анализ

ЛЕКЦИЯ #4

Проучване на конкуренцията



Видео 1: Проучване на конкуренцията

Видео 2: Видове конкуренти (преки и непреки)

Видео 3: 4 стъпки за проучване на конкуренцията

Видео 4: Интервю с Експерт - Конкуренти - как проучвате и следите конкуренцията си - Иван Бондоков

ЛЕКЦИЯ #5

Подготовка на списъци



Видео 1: База данни, какво трябва да съдържа една база данни, преди да започнем търговска кампания

Видео 2: Софтуери за изграждане на база данни

Видео 3: Компании, които продават бази данни

Видео 4: Резюме на курс 2

Мога ли да се запиша само за този курс, а не за цялата програма?

До 9 Януари 2022г. ще бъде отворено записването за цялостната програма SalesPRO, в която се включват 23 подробни онлайн курса.

След началото на програмата (10 януари), всички курсове ще бъдат отворени за външни участници, които ще трябва да заплатят индивидуална цена за участие във всеки отделен курс при неговото стартиране.

*Индивидуалните курсове извън програмата на SalesPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.

Какво съдържа този курс?

Курсът съдържа обучително съдържание за начинаещи и напреднали, което се провежда само онлайн в платформата на SalesPRO чрез предварително записани лекции (видео уроци) от лекторите, под формата на презентации и how-to видеа, които показват стъпка по стъпка как се практикува теорията в курса.

Съдържанието на лекциите ще обхване теория, терминология, методология и практически похвати за начинаещи, както и примери и анализи от практиката.

Ще се предаде теория, терминология, методология и практически похвати за напреднали, както и разглеждане на примери от практиката и преподаване на работещи стратегии, тествани от лектора в неговата практика.

Всяка лекция ще бъде разделена на малки видеа по конкретни теми, които ще бъдат подредени в определен ред (playlist), което дава възможност за по-фокусирано предаване на знания от страна на лектора, както и по-лесно консумиране на съдържанието от страна на участника.

Достъп до видеата има всеки, който участва в цялостната програма на SalesPRO или е закупил съответния единичен курс.

Докога ще имам достъп до лекциите в курса?

Всеки участник в цялостната програма или в индивидуален курс ще има неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа в рамките на провеждането на програмата SalesPRO.

Достъпът до лекциите ще бъде отворен до 30.12.2022г., като след това достъпът до тях се спира заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.

Всеки участник ще има възможност да поднови своето участие в цялостната програма с 50% отстъпка и ще получи достъп до обновените лекции и предстоящите нови курсове.

Борис Георгиев

Директор Иновации в продажбите, Out2Bound

Борис Георгиев е един от съоснователите на SalesPRО, както и на Out2Bound - агенция за продажби в ИТ сектора.

За последните 5 години компанията му е интервюирала над 1000 създатели на технологични компании и е работила с над 200 от тях в Европа, Скандинавия и Северна Америка. За заслугите си в сферата на бизнеса, е отличен с наградата на Forbes 30 под 30.

Като съ-основател Борис отговаря за иновациите в Out2Bound и подобряването на процесите на компанията. Ежедневно е ангажиран с проследяване на новостите в сферата на продажбите и с голям интерес споделя, че няма нищо по-вълнуващо от това постоянно да се учиш, тестваш наученото и в резултат на това - да помагаш на бизнесите в България да са по-добри.

Учил е в УНСС бизнес и икономика на човешките ресурси, Управление на ИТ Проекти в НБУ и Предприемачество в Канада. Обиколил е над 30 държави и като ментор в различни програми е работил с над 100 технологични стартъпи от Западна Европа.

В свободното си време Борис се занимава с кросфит и кара колело. Също така е любител на контактните спортове. Тази негова любов към спорта му е помогнала да свали от 143 до 97 кг за година и половина.

Цена: 300 лв.

  • 8 часа продължителност
  • Видео уроци онлайн
  • За начинаещи и напреднали
  • Презентации за сваляне

Цена:300 лв.

Запиши се

Стани SalesPRO!

Научи практически стратегии и методи за успешни преговори, проучване на конкуренти, сегментиране на качествени клиенти и затваряне на сделки с помощта на едни от най-уважаваните специалисти в областта на продажбите!

ЗАПИШИ СЕ СЕГА

Sell Like a Pro!

последвай ни

Свържете се с нас:
0897933636