Управление на настоящи клиенти
Научи ключови техники за успешни продажби, базирани на най-ценния ресурс - взаимоотношенията. Разбери как да се грижиш и управляваш своите клиенти правилно, за да спечелиш лоялността и препоръките им, което ще доведе до естествен растеж на твоя бизнес.
Цели на курса
- Управление на клиентите и как да го правим успешно
- Как да развием отношенията с клиентите си
- Как да разширяваме и увеличаваме стойността на бизнеса, идващ от настоящи клиенти
- Използване на препоръките като метод за разширяване
Информация за курса
Курсът е съставен от Видео Уроци
Структурирани видео уроци, разпределени в последователни лекции, които да гледаш в удобно за теб време и място. Всички лекции се отключват в 12:00ч на обяд - в определената дата за начало на курса.
Изпит и Сертификат
*Индивидуалните курсове извън програмата на SalesPRO, включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.
*Полагането на изпит е по желание на участника.
*Изпитът се полага след официалната дата за край на курса.
*Участникът може да се яви на изпит САМО веднъж. Няма възможност за поправка.
Неограничен достъп до 30.12.2022г.
Всеки участник, закупил индивидуален курс от програмата, разполага с неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в РАМКИТЕ на провеждането на SalesPRO.
Лекциите ще са отворени за гледане до 30.12.2022г, като след това достъпът до тях се СПИРА заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.
За Начинаещи
За начинаещи, които прохождат в сферата на продажбите и имат нужда от конкретни процеси, които да следват.
За Средно напреднали
За средно напреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече стратегии и тактики за привличане на нови клиенти.
ЛЕКЦИЯ #1
Акаунт мениджмънт
Видео 1: Какво да очаквате в този курс
Видео 2: Същност и значение на акаунт мениджмънта
Видео 3: Роля и функции на акаунт мениджъра
Видео 4: Задължителни умения и профил на позицията
ЛЕКЦИЯ #2
Управление на Ключови клиенти
Видео 1: Ключови клиенти
Видео 2: Роли на ключови участници
Видео 3: Акаунт план
Видео 4: Карта на акаунта и Карта на влиянието
ЛЕКЦИЯ #3
Управление на взаимоотношенията с ключови клиенти
Видео 1: Ключови фактори за успех и добри практики
Видео 2: Развитие на взаимоотношенията
Видео 3: Активно слушане
Видео 4: Стратегии при влошаване на отношенията
Видео 5: Бариери срещу загуба на клиент
Видео 6: Метрики за измерване на успеха (KPIs)
ЛЕКЦИЯ #4
Стратегии за максимизиране на бизнеса
Видео 1: Up-selling и Cross-selling
Видео 2: Up-selling - детайли
Видео 3: Cross-selling - детайли
ЛЕКЦИЯ #5
Препоръки
Видео 1: Препоръки - дефиниции
Видео 2: Външни препоръки
Видео 3: Вътрешни препоръки
Видео 4: Препоръки – добри практики
ЛЕКЦИЯ #6
Етични и правни норми при управление на настоящи клиенти
Видео 1: Етични норми в Акаунт мениджмънта
Видео 2: Етични практики
Видео 3: Правни аспекти при дългосрочни взаимоотношения
Видео 4: Правни документи - видове част 1
Видео 5: Правни документи - видове част 2
Мога ли да се запиша само за този курс, а не за цялата програма?
До 9 Януари 2022г. ще бъде отворено записването за цялостната програма SalesPRO, в която се включват 23 подробни онлайн курса.
След началото на програмата (10 януари), всички курсове ще бъдат отворени за външни участници, които ще трябва да заплатят индивидуална цена за участие във всеки отделен курс при неговото стартиране.
*Индивидуалните курсове извън програмата на SalesPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.
Какво съдържа този курс?
Курсът съдържа обучително съдържание за начинаещи и напреднали, което се провежда само онлайн в платформата на SalesPRO чрез предварително записани лекции (видео уроци) от лекторите, под формата на презентации и how-to видеа, които показват стъпка по стъпка как се практикува теорията в курса.
Съдържанието на лекциите ще обхване теория, терминология, методология и практически похвати за начинаещи, както и примери и анализи от практиката.
Ще се предаде теория, терминология, методология и практически похвати за напреднали, както и разглеждане на примери от практиката и преподаване на работещи стратегии, тествани от лектора в неговата практика.
Всяка лекция ще бъде разделена на малки видеа по конкретни теми, които ще бъдат подредени в определен ред (playlist), което дава възможност за по-фокусирано предаване на знания от страна на лектора, както и по-лесно консумиране на съдържанието от страна на участника.
Достъп до видеата има всеки, който участва в цялостната програма на SalesPRO или е закупил съответния единичен курс.
Докога ще имам достъп до лекциите в курса?
Всеки участник в цялостната програма или в индивидуален курс ще има неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа в рамките на провеждането на програмата SalesPRO.
Достъпът до лекциите ще бъде отворен до 30.12.2022г., като след това достъпът до тях се спира заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.
Всеки участник ще има възможност да поднови своето участие в цялостната програма с 50% отстъпка и ще получи достъп до обновените лекции и предстоящите нови курсове.
Велина Топалова
Мениджър Клиенти, Oracle
За Велина Топалова, продажбите са страст повече от 17 години. Има дългогодишен опит в развитието и продажбите на комплексни ИТ решения.
В последните 3 години е част от търговския екип на Oracle - една от най-големите и уважавани компании в световен мащаб в ИТ сектора. Работи като Акаунт мениджър и отговаря за развитието на бизнеса на компанията в Публичния сектор.
Преди това 11 години е работила в Лирекс, един от големите системни интегратори в България. Там тя е започнала като регионален мениджър продажби за Североизточна България, развивайки едни от най-интересните и устойчиви проекти на компанията в региона. По-късно компанията й поверява управлението на продажбите в публичния сектор, ръководейки екип от отдадени и уверени търговци.
Велина е силно мотивиран и проактивен професионалист, ориентиран към постигане на високи резултати в продажбите. Обича предизвикателствата и вярва, че без да излезеш от зоната си на комфорт, не можеш да разчиташ на големи успехи. Умее да изгражда доверие в работата си с клиентите, колегите и партньорите, което е основата на успешния акаунт мениджмънт.
Завършила е Маркетинг в Икономически университет Варна, където е живяла 13 години, преди професионалния й път да я отведе в София. Но независимо от всичко, морето остава в сърцето й завинаги.
Освен по продажбите, Велина е и запален фен на Formula 1, откъдето често черпи вдъхновение от дисциплината, последователността и отдадеността на любимите си пилоти и отбори.
Цена: 300 лв.
- 8 часа продължителност
- Видео уроци онлайн
- За начинаещи и напреднали
- Презентации за сваляне
Цена:300 лв.
Запиши се