Успешна синергия между Търговски и Маркетинг екипи
Научи основните принципи и работещи подходи, които ще ти помогнат да постигнеш успешна синергия между Търговски и Маркетинг екипи, които заедно постигат повече.
Цели на курса
1/ Историята на лектора Иван Бондоков и неговия професионален опит.
2/ Данни и тенденции свързани със синергията между търговски и маркетинг екипи.
3/ Маркетинг за търговци и търговия за маркетолози. Поглед през очите на двата екипа и важността от тяхната работа за общия успех.
4/ Как да изградим работещ процес за синхронна работа между двата екипа.
5/ Примери от практиката с реални бизнес казуси.
Информация за курса
Курсът е съставен от Видео Уроци
Структурирани видео уроци, разпределени в последователни лекции, които да гледаш в удобно за теб време и място. Всички лекции се отключват в 12:00ч на обяд - в определената дата за начало на курса в цялостната програма на SalesPRO.
Неограничен достъп до 30.12.2022г.
Всеки участник, закупил индивидуален курс от програмата, разполага с неограничен достъп до лекциите и ще може да ги гледа неограничен брой пъти в РАМКИТЕ на провеждането на SalesPRO.
Лекциите ще са отворени за гледане до 30.12.2022г, като след това достъпът до тях се СПИРА заради предстоящо обновяване на съдържанието в курсовете.
Всеки участник ще има възможност да поднови своето участие в цялостната програма с 50% отстъпка и ще получи достъп до обновените лекции и предстоящите нови курсове.
За Начинаещи
За начинаещи, които прохождат в сферата на продажбите и имат нужда от конкретни процеси, които да следват, за да подобрят процесите на работното си място.
За Средно напреднали
За средно напреднали, които искат да обновят своите знания и научат повече стратегии и тактики за управление на екип, който бързо постига поставените цели.
Мога ли да се запиша само за този курс, а не за цялата програма?
До 9 Януари 2022г. ще бъде отворено записването за цялостната програма SalesPRO, в която се включват 23 подробни онлайн курса.
След началото на програмата (10 януари), първите 8 курса от програмата ще бъдат отворени за външни участници, които ще трябва да заплатят индивидуална цена за участие във всеки отделен курс при неговото стартиране.
*Индивидуалните курсове извън програмата на SalesPRO включват изпит, ако участникът желае да получи Сертификат за допълнителна квалификация.
*Курсът "Успешна синергия между Търговски и Маркетинг екипи" НЕ може да се закупи индивидуално. Могат да го достъпят САМО участници в цялостната програма на SalesPRO.
Какво съдържа този курс?
Курсът съдържа обучително съдържание за начинаещи и напреднали, което се провежда само онлайн в платформата на SalesPRO чрез предварително записани лекции (видео уроци) от лекторите, под формата на презентации и how-to видеа, които показват стъпка по стъпка как се практикува теорията в курса.
Съдържанието на лекциите ще обхване теория, терминология, методология и практически похвати за начинаещи, както и примери и анализи от практиката.
Ще се предаде теория, терминология, методология и практически похвати за напреднали, както и разглеждане на примери от практиката и преподаване на работещи стратегии, тествани от лектора в неговата практика.
Всяка лекция ще бъде разделена на малки видеа по конкретни теми, които ще бъдат подредени в определен ред (playlist), което дава възможност за по-фокусирано предаване на знания от страна на лектора, както и по-лесно консумиране на съдържанието от страна на участника.
Достъп до видеата има всеки, който участва в цялостната програма на SalesPRO или е закупил съответния единичен курс.
ЛЕКЦИЯ #1
Успешна синергия между Търговски и Маркетинг екипи
Видео 1: Представяне на лектора и на курса
Видео 2: Малко цифри от света на B2B маркетинга и продажбите
Видео 3: Етапи на клиентското пътешествие в B2B - Customer Lifecycle Management
Видео 4: Inbound marketing
Видео 5: Какво е Inbound sales?
Видео 6: Концепцията на Flywheel методологията за цялостен customer success процес
Видео 7: Какво е Marketing & Sales Alignment? Процес по адаптиране на маркетинг и търговски екипи: правила и метрики
Видео 8: HubSpot като оптимално решение за B2B компании
Видео 9: Една реална история за синхрон между маркетинг и продажби от B2B бизнес
Иван Бондоков
Съдружник & Директор Продажби, Limacon.bg
Иван Бондоков е съосновател Limacon. Заедно с партньорката си Валентина Куцева вече 5 години развиват компания, която помага на български и международни бизнеси в процеса по дигитализация на процеси, ориентирани към клиентите, както и по подобряване на представянето на работодателските марки. В портфолиото на компанията влизат брандове като Econt, Schneider Electric, Prime Holding, Proxiad, Modis, Strypes и много други.
Limacon e и основен и стратегически партньор на HubSpot – една от най-големите и комплексни платформи за управление на клиентски взаимоотношения през целия жизнен цикъл на клиента (CRM)
Иван има над 10 годишен опит в работата с клиенти и продажби като основната му страст са дигиталните B2B търговски процеси. През последните години той консултира клиентите на Limacon в посока на оптимизация и подобрение на търговски стратегии за експортно-ориентирани услуги и продукти. Благодарение на техниките и опита си, той е успял да генерира директни приходи по проекти за няколко милиона лева.